maandag 2 januari 2012

NEW YEAR'S EVE PARTY 2011-2012



Het hoogtepunt van de december feest- en eetmaand
was onze New Year's Eve Party
waarop wij vrienden en familie mochten ontvangen.
Eindelijk kon ik mij eens helemaal uitleven in een feestbuffet.
De 'witte Jan des Bouvrie-tafel' stond vol hapjes.

Op het 'Euro-menu':
een Hollandse zalmsalade met lekker veel aardappels er in, volgens een goede oudejaarstraditie in de vorm van een klok,
een Duits gehaktbrood (Hackbraten-meatloaf) van lams- en rundergehakt,
een Italiaanse antipasti-schotel met een linzensalade, geroosterde paprika, salade caprese, courgette-reepjes en gevulde tomaatjes en een schaal met gevulde eitjes.









































een Spaanse tortilla,
een Marokkaanse rijstsalade met merguez en ingemaakte citroen,
een Griekse hartige cake met feta en olijven

















Naast de vanzelfsprekende warme worstebroodjes maakte ik deze keer ook een vegetarisch alternatief: miniquiches met feta en spinazie.
















Bij de champagne serveer ik graag iets zoets:
een frambozenpudding en oliebollen.




Zo kan iedereen die er was nog even nagenieten en de afzeggers kunnen zien wat ze hebben gemist.

Ik wens al mijn volgers en lezers een gelukkig 2012 toe.

Maak uw goede voornemens waar en word volger van mijn blog.
De recepten komen binnenkort op mijn website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten